Hvem er Tobias Boesen Larsen?
Af Benas Ramoska
Tobias er en sød dreng der har maget selvtillid - ”Jeg er mig selv, det er specielt nok!” siger han. Han bor der, hvor han blev født og opvokset med sine to søstre og begge forældre. Stedet hedder nemlig, Thurø.
Hans far er elektriker, og moren er hjemmesygeplejeske i Svendborgs område. Hans bedsteforældre er pensionister, og bor i Danmark. Men så har han også andre ikke relateret bedsteforældre i USA, fra dengang hvor hans far var udvekslingsstudent.
“Hverdagen er ikke noget specielt” siger han. Han er lige startet på STX i Svendborg og går i første Y. Tobias synes at skolen er meget hyggelig. Han prøver at finde noget interessant og en forbindelse mellem fagene, men alligevel skal han igennem.
Så når han ikke er i skole, er han nede og træne i fitness eller sammen med vennerne efter skole. Hvis der er slet ikke er noget at lave, så spiller han videospil.
Han har interesse i samfundet rundt om på kloden, sko, han holder øje med hver eneste par sko der udkommer, Formel 1 og selvfølgelig videospil på computer.
Her i Denmark interessere han sig også meget indenfor samfundet. ”Jeg er blå som en smølf, skat er godt!” siger Tobias
Sociale medier bruger han mest til at spilde tid, snakke med venner, kontakte folk og til interesser. For det meste bruger han snapchat og facebook.
Tobias har ikke rigtig siddet nede og tænkt, hvad han vil lave efter gymnasiet, men da spørgsmålet kom op så sagde han noget med computer, måske en ingeniør.

Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.